Etykiety

20.8.11

Bransoletki

Nie miałam internetu i zdążyłam wpaść z przyjaciółką do miasta po koraliki. Postanowiłam więc zrobić dwie bransoletki bo coś ostatnio porzuciłam robienie biżuterii. A zrobiłam je z perełek, co prawda nigdy ich nie lubiłam ale spodobała mi się bransoletka która rozpadła się w księgarni  mojej przyjaciółce która od niedawna pisze za mną tego bloga :) 
 pierwszą bransoletkę zrobiłam z perełek w trzech kolorach, fioletowym, bordowym i liliowym. Między każdą perełkę nawlekłam jakąś srebrną kuleczkę lub przekładkę. zrobiłam także kolczyki do kompletu.
Drugą bransoletkę utrzymałam w kolorach złoto, pomarańczowo brązowych. między każdą perełkę nawlekłam malutką złotą kuleczkę przekładkową.  Bransoletka dostała także zawieszkę serduszko swobodnie opadające na nadgarstek. 

A w art piaskownicy nowa mapka. Wydaje mi się bardziej skomplikowana i zwariowana od poprzednich ale ostatnio mam dużo czasu więc postaram się zdołać wyzwaniu mam czas do 25 sierpnia. mam nadzieje że zdążę coś wymyślić.

mapka23am.jpg
a tu link do wyzwania: http://art-piaskownica.blogspot.com/2011/08/mapka-23-edycja-anny-marii.html

Brak komentarzy: